štvrtok 20. júla 2017

Skončí úspešná séria? Ostrava posledné tri zápasy so Spartou neprehrala

"Chlapci sa na zápas teší, celý týždeň sme sa na to pripravovali," vyhlásil ostravský tréner Radomír Korytář. Veľkú túžbu nastúpiť proti Sparte a uspieť uviedol na príklade záložníka DAVOR Kukec. "Mal výron členka, tak som mu v utorok hovoril, že asi nenastúpi…Hneď mi však oponoval: Nie, nie, nie.Budem v poriadku, aj keby som mal behať po jednej nohe. "

Kukec sa pri trenérových slovách usmieval. "Za ten čas, čo som v Baníku, som spoznal, aká veľká rivalita medzi oboma klubmi je," podotkol Kukec. "Každý z nás ale musí hrať na sto päťdesiat percent, aby sme bet 365 uspeli."

Baníka sa podarilo Spartu v Prahe poraziť vlani na jeseň 1: 0. "Samozrejme, že to stretnutie máme v pamäti, na to nemôžete zabudnúť," povedal Korytář, ktorý vtedy tím viedol s Martinom Svědíkem. "V hlavách to určite je."

Sparťania na úvod ligy remizovali v Jihlave 0: 0. "Jihlava ukázala, že sa s nimi hrať dá, ale dôležitá je zodpovednosť všetkých hráčov, to, aby podali heroický výkon.Ak budeme hrať disciplinovane a organizovane, môžeme uspieť. "Oproti minulej sezóne Sparta zmenila herný štýl a posilnila.

" Má veľa nových hráčov, "potvrdil Radomír Korytář. "A hrá aj v inom rozostavenie, a to tri - päť - dva." To znamená s tromi obrancami, piatimi záložníkov a dvoma útočníkmi. "O to bude pre nás náročnejšie ich silné stránky eliminovať," podotkol Korytář.


Baník proti Sparte nastúpi uprostred jej série v predkole Ligy majstrov s CSKA Moskva.Navyše po tom, čo Sparťania v Moskve remizovali 2: 2.

"Pre nás je výhoda, že súper má v hlave aj boj o Ligu majstrov," domnieva sa tréner Korytář.

"Ja mám skôr opačný názor," povedal Davor Kukec. "Môžu byť síce z väčšieho počtu zápasov unavení, ale remíza v Moskve im určite pomôže. A čím viac zápasov bet365 stavky v tom svojom novom systéme odohrajú, tým im to bude chodiť lepšie, budú zase sehranější, než ukázali v Jihlave. "

Korytář nebol v Brne spokojný s ľavou stranou obrany. "Riešenie už máme, urobíme tam zmenu," podotkol, no neprezradil, kto tam nastúpi. "V týždni sme robili všetko preto, aby sme problémom na ľavej strane zamedzili.Hráči majú veľa informácií, uvidíme, ako ich prenesú do stretnutia. "

Oproti minulému duelu bude Baníka chýbať vylúčený stredopoliar Marek Šichor. "Mám jasno, koho postavíme namies to neho," povedal Korytář.

Veľa odborníkov bet365 bonus považuje Baník za outsidera ligy. "S tým ale nesúhlasím," vyhlásil Davor Kukec. Prečo? bet365 mobil "Máme síce slabšie tím ako na jeseň, to áno, ale verím, že aj tak uspejeme," odpovedal Kukec.

bet365

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára