pondelok 17. apríla 2017

Schuyler Bailar, Harvardova transgender plavecká hvězda: "Jsem opravdu pyšný na to, kdo jsem"

Ale Bailar nebyl plavání s ženami. Minulý měsíc se stal jako první otevřeně transgender plavec soutěžit o programu NCAA divize já, což je poslední kapitola v dlouhé, klikaté a osobního pátrání po klidu.

„Hodně lidí se zeptat, a já požádejte ji o sobě někdy: "Co to sakra dělám" říká Bailar. „Není to tak, že - nemyslím, že jsem to ani nic litovat. Opravdu, objektivně, nejsem o nic horší než já. Takže je to těžké, určitě, protože jsem neuvěřitelně soutěživý. A je to těžké vědět, že stejně jako se snažím teď nemohu vyhrát něco

„Věřila jsem v sobě. Věřil jsem, že bych mohl zlomit některé záznamy. A já jsem musel pustit z nich. Ale vím, že žiju autenticky pro mě.A když jsem se smířit toto rozhodnutí a druh práce prostřednictvím toho, že konkurenční - nevím, jak to nazvat - konkurenční napětí, existují dvě strany toho. Chtěl jsem vyhrát spoustu věcí a měl mnoho příležitostí - který saje jen ztratit to, že období.A na druhou stranu, dělám velké věci…po svém

Co se týče otázky klidu, to přišlo až na jednoduchou otázku: budu nejšťastnější identifikující sám medailemi, poháry -. jako žena, plaval s budoucími olympioniků - nebo tím, že pozná sám sebe jako člověka

„jsou jako, někdy nemám pevný?‚Proč by se vzdát všeho, co?' odpověď pro vás,"říká Bailar, rodák z McLean, Virginie, který byl původně přijati připojit plavat programu Crimson je ženský. „Někdy jsem rád,‚já to udělal.'A existuje mnoho z šedé zóny v této.Ale i tam je hodně štěstí a mnohem více pocit (to) n akonec, to je rozhodnutí, které jsem udělal, a myslím, že je pro mě."

Jeden z největších ženských plavců v větší Washington DC, Bailar pomohl stanovit národní relé rekord v 400, elixír - olympijský vítěz Katie Ledecky byl ve stejném týmu - a soutěžil v roce 2013 juniorských národních šampionátech. Bylo to nádherné. Bylo to peklo

Peers viděl známky, medaile, lesknoucí jachty. Schuyler šel spát se snaží přejít svého lepenkové dno. Soukromě, on bojoval s depresí a sebevražedných myšlenek, zmatek, nedostatečné plnění, nikdy nekončící vnitrostranických diskusích. Vyrůstal chtěl být jako Bet365-Otevřete si účet jeho otec.Jeho nejlepší přátelé byli chlapci. Jako prep Washington Georgetown Day School, Bailar vyšel jako gay a datováno dívku. A přesto zůstal tento neúplný okruh, nedokázala smířit, jak s e cítí s tím, jak vypadal.


Nebo měl vypadat.

„Je to boj pro každého," říká Bailar. „A myslím, že to není jen lidé v mé situaci. Je to něco, co jsem se začal učit na konci mého ročníku (střední školy): Není možné založit svůj vlastní sebevědomí založené na tom, jak v porovnání s ostatními. Jsem hodný, tečka.A je to tak trochu potvrzujícího své vlastní hodnoty pro sebe, na rozdíl od snaží se ověřit z (další)."

Po dokončení studia, Schuyler vzal volno, aby vyhledali léčbu v centru pro poruchy příjmu potravy. Harvardova nabídka byla rozšířena na jeho pohlaví volby, a on ji vybral. V březnu bailar prsa byly chirurgicky odstraněny; hormonální léčba byla zahájena v červnu

„Byl jsem na testosteron po dobu šesti měsíců. Kluci byli na něm po dobu osm i let,"říká Bailar. „Mám pocit, že mají mnohem větší úsilí snaze dát. Jsem jen trochu nastavování právě teď.. Učím se o tom, co se dá dělat"

V roce 2011 NCAA objasnil svou politiku pro účastníky transgender - student-atleti mohou soutěžit týmy obou pohlaví, v závislosti na jejich používání hormonů. Jay Pulitano byl součástí dámského plaveckého týmu v divizi III Sarah Lawrence College na tři sezony před vstupem do pánského četu. Kye Allums žádal, aby byl identifikován jako muž, zatímco si hraje s basketbal programu George Washington žen v roce 2010. Schuyler Bailar v bazénu. Fotografie: @ pinkmantaray / Instagram

s vysokým profilem CAITLYN Jennerův přechod přinesl transgender sportovec, a problémy, transgender, kolmo do hlavního proudu.Bailar mezitím zůstal otevřený a upřímný o svém procesu, posílat četné aktualizace jeho Instagram krmivech měnícím se stavbou těla a v listopadu do konce obětoval obraz revidované rodného listu na který ho identifikuje jako muže.

„myslím, že pro většinu lidí, já jsem jen nováček. Jsem jiný člověk,"říká. „Já ne vždy dostat identifikovat. Tam to není boj s tím. Nikdo přijde a mě a je jako: ‚Ty jsi ten kluk.'

„A nechci se ji snaží skrývat. Jsem opravdu hrdý na to, kdo jsem. Takže pro mě to není jen pýcha věc - já prostě nebude chtít nic skrývat. Nechci, aby zamaskovat svou identitu nebo cokoliv jiného.Ale z větší části, nejsem ‚ten kluk.' Myslím, že většina lidí ví, že je tu (transgender) dítě na Harvardu, protože tam bylo takové medializace. Ale nemají obvykle spojit ho s sebou. A to je zajímavé. Nikdo přijde mi líbí, ‚Ty jsi ten kluk.'

„plavání týmy, všichni vědí."

A jednají, ačkoli Bailar klade otázku, jak se věci mohly hrát na cestách.Neměl připojit ke skupině na svém nedávném houpa čce přes Austin, Texas a Aténách, Gruzie; Crimson jsou kritizovaný míří do Las Vegas na konci ledna.

„Upřímně řečeno, že je transgender člověk dělá zvýšit pravděpodobnost, že budou zavražděni hodně, jen být opravdu upřímní o tom," říká Bailar. „Je to rozhodně bezpečnostní riziko, a moji rodiče mluvili o tom se mnou.

„Kdybyste mě viděl na ulici, jsem prostě normální kluk. Jsem prostě divný…Nejsem rychle vybral z davu. Ale já nejsem znepokojen, že (bezpečnost) věci. Mí kolegové jsou za mnou. A je tu parta docela velké kluky, takže jsem si jistý, jestli někdo pokusil něco udělat, by měly být za sebou.Nikdo nic neřekl mi tak daleko.

„Z těch lidí, které znám nebo byly spojeny s, nikdo nic neřekl mi to pomohlo. Dostal jsem nula negativní podporu od lidí, které mám rád a lidi, které znám…nejvíce (kritický) bylo: ‚Nechápu, Schuyler, můžete mi to vysvětlit?' Když s e mě lidé ptají, že jsem nadšený. Chci, aby bylo jedno."

Bet365-Získej bonus právě teď Ten pochází. Dělá svou typickou prváka, testování-your-nezávislost věci.Muž kolegové ukázali, adaptace a přijetí; Bailar domnívá se, že ženský tým bude mezi svými nejlepšími přáteli na akademické půdě.

Po jedné nedávné soutěži Schuyler říká muž peer z jiné vysoké škole dali záležet, aby ho hledat ven s tím, že oni měli „dobrý rozhovor ."Shop talk. Swim talk.

„Nemyslím si, že lidé se starají o spoustu, abych byl upřímný, protože jsem poslední," řekl Bailar. „Také proto, že nejsem hrozba hodně kluků, protože nemohu porazit právě teď. Je to velmi, podobně, ‚macho' řešení. Lidé nemají jedno, jestli mi nebude hrozbou pro ně…Jsem opravdu není ohrožující osoby.Já jsem 5 st op 8in, nejsem tak velký, já nejsem hrozbou pro spoustu z nich, z větší části. Nejsem hrozbu pro jejich mužství, takže se opravdu nestarám."

Schuyler zajímá. Žádné další zářící na okrajích. Žádné další vyhovující kvůli ní. Ne více se snaží papíru přes drobné praskliny srdce. Nový bar. Stará mantra.

„Když říkám, že jsem upravit své cíle, myslím, z doby, kdy jsem se soutěží na úrovni žen," říká Bailar. „Jsem rád, aby dosažitelné cíle, protože dělat jinak, nemá smysl. Možná, že v určitém okamžiku, dva nebo tři roky po silnici, cílem by bylo něco vyhrát. Právě teď, cílem je držet krok - možná chytit někoho.Nyní je mým cílem není být poslední na nic.

„Je to cíl, který mohu dosáhnout, vzhledem ke všem ostatním. Není to ten druh slávy, která se děje v záznamových knihách. Není to dostane slávu v bazénu. Ale je to jiný druh slávy."

Bet365-Další informace

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára