sobota 15. apríla 2017

Aston Villa sa Kieran Richardson: po futbale chcem robiť veci pre Boha

Aj keď to môže byť aj prípad, tam bol len jeden Manchester United futbalista, ktorého diela sa čestné miesto v kancelárii Alex Ferguson po celé roky. Docela ako Richardson "krásny obraz" - čo je, ako ho Ferguson opisuje vo svojej autobiografii - skončil v rukách bývalého Spojených manažér ostáva záhadou

"V jednej chvíli som bol v škole, ďalšiu minútu. bol som v jeho kancelárii a pozrel som sa hore a tam videl obraz. Bol som úplne zmätený, keď som to videl. Premýšľal som:, Ako sa to sem 'Nechcel som predloží ju k nemu, alebo niečo také, "hovorí Richardson, s úsmevom. "Bola to abstraktný obraz, urobil som to vo vosku . Bolo futbalových štadiónov všetko dohromady.Spomínam si, že som išiel do Millwallu a fotografoval som štadión a použil som kúsky a presmeroval som ho. "Nadaný umelec v škole, rovnako ako mladý talentovaný mladý futbalista, Richardson dal svoju skicu Keď sa pred 12 rokmi stal profesionálom v Old Trafford. Napriek tomu, že jeho rodina dostatočne povzbudzuje, odvtedy ho nikdy nepoužíva. "Milujem umenie a milujem kreslenie," hovorí stredopoliar. "Ale s umením je to vec, kde keď to neurobíš, stratíš to veľmi rýchlo." "Mohol by som kresliť tam, kde teraz hovoríme, ale nebolo by na takej úrovni, aby Viem, že by som mohol urobiť. Pozeráte sa na chlapíka z Wolves, Jody Craddock…neuveriteľného umelca.Keď vidím tie veci, čo robí, ja smekám k nemu. On je zrejme obdarený krásnym talent - a on pokračoval ho. Ja nie. "

Na otázku, či bude nasledovať v Craddock stopách, keď odíde z futbalu, Richardson dáva odpoveď, ktorá od halí veľa o najväčší vplyv v jeho živote v týchto dňoch. "Pravdepodobne nie," hovorí. "Myslím, že by som asi ísť do kostola. Je zrejmé, že som ďaleko [dokončovacie futbal], ale potom chcem robiť veci pre Boha a čokoľvek, čo ma berie.Keby mi, že berie v mojom ministerstve, alebo ísť von tam byť misionárom, som na to. "

A znovuzrodený kresťan, Richardson hovorí s veľkým nadšením o svojej viere. "Ako dieťa som vždy šiel do kostola s babičkou. Išiel som tam, bez skutočne venovať veľkú pozornosť, ale semená boli vysadené potom, "vysvetľuje. "Dalo by sa povedať, že moja žena [Natalie] bola katalyzátorom pre chodenie do kostola znova a to išlo odtiaľ naozaj.

" Pred piatimi rokmi som bol zachránený. Som veľmi otvorený o tom preto, že by som chcel ďalších ľudí, aby sa stal kresťanom, rovnako, ako ja.


Nie som hanblivý o moje presvedčenie.Je zrejmé, Budhista a verím, že budete musieť byť…Ja nechcem ísť príliš hlboko s ním, ale ak ľudia chceli, aby som sa o tom hovoriť nebudem a budem šíriť slovo o dobrú správu. "

Sat v šatni pri vile cvičisko, Richardson vyzerá, a zvuky, ako Bet365-Klikni pre svoj bonus človek, ktorý vo svojej vlastnej koži úplne pohodlné. Rovnako ako dôkladne teší jeho futbal s Villa, ktorí sú na druhom mieste v Premier League potom, čo vzal 10 bodov z možných 12, Londýnčan budí dojem, že nemôže byť na lepšom mieste mimo ihriska.

Táto úroveň spokojnosti nebolo vždy tam v minulosti, a to najmä ku koncu svojho pôsobenia v United v roku 2007.Vo svojom otvorenom prejave k zhromaždeniu v dobré slovo ministerstiev kostola, v Langley Moor, kraj Durham, pred dvoma rokmi, Richardson odhalil, ako v jeho ranom 20s, peniaze a sláv a viedol k nemu bytiu viac zaujímajú nightclubbing, pitie a zženštit než jeho futbalová kariéra.

"To bol kostol Chystal som sa, keď som sa hrať za Sunderland," hovorí Richardson, pripomínajúce svoju reč. "Aby som bol úprimný, bol som veľmi nervózny. To bolo v podstate mi dáva svoje svedectvo, ako som sa dostal do tejto polohy v živote a mnoho ľudí vyšiel mu načúvať. Bol to skvelý deň, 30 ľudí dostal uložené, dali svoj život Ježišovi, čo bolo nádherné.Bol to dobrý deň pre mňa rovnako, nechať ľuďom vedieť, môj príbeh. "Strávil Facebook Twitter Pinterest Kieran Richardson päť rokov v Manchestri United. Foto: John Peters / Manchester United Plc

Richardson prikyvne, keď sa opýtal, či by sa blížil k jeho času na Old Trafford inak, keby mohol vrátiť čas. "Áno, samozrejme. Je zrejmé, že keby som našiel boha predtým v mojom živote, som možno nebola…Nehovorím, že som bol preč koľajniciach; Hral so m futbal a ísť von s kamarátmi, rovnako ako všetci ostatní. Ale aj ja som pevne verí, že Božie načasovanie je perfektné načasovanie, všetko sa deje z nejakého dôvodu.Keby som bol ešte v Manchestri teraz nemuselo stretol svoju ženu a mal svoje deti, takže som veľmi šťastný. "

Villa letnej podpis od Fulhamu ďalej spomína, že aj cez všetky reči o čo mohlo byť pre hráča, ktorý strelil dva góly na svojom debute v Anglicku v roku 2005 a vyhral posledný zo svojich ôsmich vedúcich viečkami na konci nasledujúceho roka, má stále čo ponúknuť. "Je mi 29 rokov, cítim sa veľmi silný, veľký fitness-múdry. Existuje veľa vľavo vo mne rokoch. Takže nikdy neviete, kedy môj čas príde ísť ďalej a robiť lepšie veci. Som na masívne klubu a ja chcem robiť dobre pre Aston Villa.Je to spiaci obor "

Pravdepodobne obeťou vlastného všestrannosti o príležitostiach v minulosti, Richardson sa teší na možnosť pravidelne hr ať v zálohe. - plochu na hraciu plochu, kde sa verí, že môže prispieť najviac - a je naozaj nadšení, že súčasťou tímu Villa zažívajú renesanciu až po niekoľkých rokoch v divočine. "Spomínam si, keď sa vrátiť do doby, kedy pozeral Martin O'Neill, miesto bolo hojdacia potom," hovorí. "Mali niekoľko skvelých hráčov v tej dobe a ja nevidím dôvod, prečo tie časy by sa nevrátil."

V skutočnosti je meradlom toho, ako veľmi dôvera je v rámci čaty, že Richardson hovorí o domáci zápas proti Arsenalu - klub vyrastal sledoval so svojím otcom, Clyde, ktorý bol držiteľom sezóny vstupenka na Highbury. - ako "veľmi winnable"

V Villa výkopu bude Keane, je oboznámení nepriateľ do Arsenalu a muž, ktorého Richardson má dobre poznať v priebehu rokov.Paul Lambert asistent bol Richardson je kapitán na United a manažér, ktorý ho vzal do Sunderlandu z Old Trafford. "Roy, na osobnú poznámku, bol neuveriteľný charakter, aby sa okolo," hovorí Richardson. "Je to rodený víťaz. Sedíte v šatni teraz a pozrieť sa na chalanov a všetci vzhliada k Roy keď hovorí k nim, každý počúva. "

Richardson tiež vie, aké to je byť na konci Keane hubování - bol jedným z niekoľkých kritizoval v známom MUTV videu, ktoré sa nikdy vysielaný po 4-1 porážka proti Middlesbrough v roku 2005. "videl som rozhovor, ktorý nevyšiel. Všetci sme sledovali to. Bolo to nie je problém. Žiadny z chalanov to vzal osobne.Sa dostal fúkané neúmerné, "hovorí Richardson. "Myslím, že v tom Middlesbrough hre som dal trest preč. Nemôžem si spomenúť, čo [Keane] povedal, ale nech to bolo čokoľvek, mal pravdu. "

Je tu jedna posledná otázka pred Richardson mieria domov stráviť nejaký čas s jeho dva-ročný a 10 -week staré dcéry. Aké sú šance na ďalšie Richardson majstrovského diela uvedená na stenu, tentoraz v kancelárii Lambertová? "Možno by som ho mal kresliť ," hovorí Richardson sa smiechom. "Nie, nemyslím si, že uvidíte niečo tam skoro."

Bet365-Podrobnosti

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára