štvrtok 13. apríla 2017

Daniil Kvjat uniká nezranený po dramatickej havárii v japonskej GP

Red Bull Daniil Kvjat začne nedeľňajšie Japanese Formula One Grand Prix z boxovej uličky po otočil auto do najväčšieho vraku jeho kariéry.

"Je jasné, že budeme mať veľmi dlhá noc produkovať auto pre neho pretekať, "povedal jeho šéf tímu Christian Horner, po ruskej nehode priniesol predčasný koniec kvalifikáciu. "Bude musieť začať z boxovej uličky a nemá čo stratiť, a tak sa bude spustený agresívny preteky." Nico Rosberg bije Lewis Hamilton k pólu pre japonskú GP Čítajte viac

Kvyat bol nezranený pri havárii vzhľadom k tomu, si dobrý zdravotný stav po ceste do obvodu zdravotníckeho strediska a potom znelo pozoruhodne pozitívne, keď sa rozprávali s novinármi v tíme pohostinstve. "Som v poriadku, a vy?," Povedal.


"Myslím, že mi povedal, [dopad] chystal 20G, alebo tak niečo, myslel som mohol urobiť lepšie než to."

Kvyat dostal zadné koleso na trávu, keď sa blížil príčesky, stratil kontrolu keď voz stočil do strany a potom narazil do steny pred preklopením - "valcovacie postup" nazval ho - a až sa zastavila pri ľavej postrannej kolieska ošizené. "Nepovedal by som, že je vozidlo vyzeral skvele," povedal. "Takže budem podporovať [mechanika] dnes v noci, ja nie som tak dobrý, ako sú na budovanie auto, ale budem sa snažiť, aby zostali s nimi tak dlho, ako to pôjde dnes večer.Ja hlavne ich ľúto. Ale bolo to premárnená príležitosť, pretože koleso sa nepozerá tak zlé, až potom. "

Kvyat, vo svojom prvom roku s Red Bullu po sezóne pri sestra t ímu Toro Rosso, museli rack mozog pre väčšie havárie na akékoľvek predchádzajúce fáze svojej kariéry a nedokázal prísť s jedným. "Zďaleka najťažšie pre istotu," povedal a odhad jeho rýchlosť okolo 180-190k pH v tej dobe stratil kontrolu. "Nikdy som mal Unibet-Bonus čaká na Vás autonehodu až do súčasnosti. Možno, že v motokárach, ale nikdy predtým som valcované auto. Bohužiaľ je prvýkrát za všetko. "

Stávkové kancelárie Unibet

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára